Limetkový papierový zákusok

3/22/2017 02:05:00 PM

Kto by nezbožňoval zákusky ... a ešte k tomu ovocné. Ten môj sa síce nedá zjesť, ale vyčarí úsmev na tvári rovnako ako sladká maškrta. :)


Vždy sa nájde v okolí niekto, kto niečo oslavuje alebo ho chcete len tak potešiť. Takúto "príležitosť" som si našla aj ja a z novinkových papierov z kolekcie Provence od UHK Gallery som vytvorila túto neodolateľnú krabičku pre kamarátku :) Návod, ako som ju vyrobila, nájdete v mojom príspevku na blogu Vintage Crafting.



Zdobenie je jemné, ale zato dostatočne výrazné. Lepenkový nápis a ozdôbky sú od www.organizatorka.sk.



Papier je obojstranný, takže nielen vonku, ale aj vo vnútri má krásnu tematiku. Už len naplniť bonbónmi a je to! ;)


Majte krásny deň,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov