Jarný papierový maratón 11.-12.3.2017 BA

3/19/2017 02:40:00 PM

Minulý víkend sme mali s www.organizatorka.sk v Bratislave ďalší z našich tvorivých papierových maratónov – JARNÝ PAPIEROVÝ MARATÓN. Celý víkend lepidlo tieklo prúdom, nožnice strihali krásne scrapbookové papiere, pestré farby sa rozpíjali na akvarelovom papieri a kávičky rozvoniavali popri chutných domácich muffinoch ;)
Dievčatá od nás dostali tvorivé balíčky, ktoré mali plné krásneho jarného materiálu, ktorý sme spoločne s Maťkou (organizatorka.sk) vybrali. Papiere a papierové pásy od UHK Gallery, lepenkové ozdoby od Wycinanka, kvietky od Wild Orchid Crafts a rôzny iný materiál, ktorý je dostupný v e-shope www.organizatorka.sk. Osobne som im narezala nejaké papierové ozdôbky (3D kvietok, 3D motýľa, lístky), ktorými mohli projekty dozdobovať.

Sobotňajší balíček:




Nedeľný balíček:



V sobotu i v nedeľu sme mali pestrý program. Ja vám teraz prezradím, čo dievčatá tvorili so mnou, ale v mojej fotoreportáži na blogu Vintage Crafting si môžete pozrieť úplne všetko - aj čo tvorili s Iriskou Vohlídkovou a ďalšie detaily plus viac fotografií :)
V sobotu so mnou dievčatá tvorili veľkonočnú pohľadnicu v tvare vajíčka a zdobili nádherný prútený venček. Pri zdobení venčeka som ich naučila vyrobiť si vlastné ručne vyrobené kvietky, ktoré krásne ukážu na akomkoľvek projekte. 











A v nedeľu sme vyrábali jedinečnú papierovú kabelku (krabičku) a zdobili drevený fotorámik do shabby chic štýlu. Aj popri týchto nedeľných projektoch som dievčatá naučila tvoriť handmade kvietky, ktoré sme potom využili na kabelke.









Neváhajte a klikajte na môj príspevok na blogu Vintage Crafting, kde je oveľa viac fotografií a detailov z kurzu ;)
Už teraz sa teším na náš ďalší papierový maratón :)
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov