Vianočný peňažný dar

12/25/2016 09:11:00 PM

Exploding box ako vianočný darček? Prečo nie. :) Niekedy sú peniaze najlepší variant darčeka (samozrejme keď sa jedná o dospelého človeka). Niekedy je to najlepšia voľba a obdarovaní si môžu za ne kúpiť to, po čom túžia - wellness pobyt, šikovného pomocníka do domácnosti, kozmetiku ... jednoducho čo len chcú. A že to nie je odfláknutý darček, ale naozaj dobre mierený dar, môže o ňom prezradiť krásne balenie, nad ktorého výrobou darca strávil pár hodín :)

Exploding box som dala pod stromček aj ja spolu s priateľom a bol venovaný jeho rodičom, aby si za peniaze kúpili čo sa im hodí a o čom túžia. Vyrábala som ho úplne nanovo niekoľko dní pred Vianocami a využila som pri jeho tvorbe (opäť) úžasné papiere z kolekcie Winter in Avonlea od UHK Gallery. Chcela som ho ladiť do jemných, púdrovo-béžových odtieňov, preto je možno menej výrazný, ale milý na pohľad. Ďalej som ho doplnila nádhernými vianočne ladenými lepenkovými výrezmi od Wycinanka a ozdobami plus pomôckami od Organizátorka. Pomôckami myslím šikovné vyrezávacie šablóny do X-pressu, raznice, pečiatku (nápis) a veci potrebné k horúcemu embossingu.





Tento 3D stromček nemá chybu. Pracovala som s ním aj na kurze a nenechala som ho v zásobách materiálu ani pri tvorení tohto exploding boxu. Je to predsa hlavná hviezda :)



Priateľ chcel len jeden priečinok na peniaze, tak som 3 strany krabičky ozdobila a len na štvrtej som vytvorila miesto na vsunutie bankoviek.
Zdobila som ich do 3D efektu a použila som pri tom prešívané kruhy navrstvené na seba, do kruhu vyrezané vintage obrázky od UHK Gallery, lepenkové ozdoby, vyrezané papierové ozdoby (medovníček, mikulášsku ponožku), perličky a biele bambuľky (pom-pom). 





S výsledkom som bola naozaj spokojná a tešila som sa na reakciu. Tá bola veľmi pozitívna a krabička už zdobí poličku v obývačke ;)


Krásne vianočné sviatkovanie vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov