Spolupráca s nádherným obchodíkom Garden Concept

11/16/2016 08:11:00 PM

Ako som už avizovala, naskytla sa mi nová skvelá spolupráca! :) A dnes vám o nej poviem úplne všetko! ;) 

Určite ste si všimli, že už v októbri som vyrábala svoje prvé vianočné pohľadnice. Robila som ich s predstihom na predaj do jedného nádherného obchodíku v Zlatých Moravciach (v tomto meste pracujem a v jeho okolí bývam), ktorý pravidelne navštevujem, aby som sa nielen pokochala krásnymi bytovými dekoráciami a rôznymi inými nádhernosťami, ale nimi potešila aj svojich blízkych a aby som si robila mentálny zoznam, čo všetko budem mať raz u seba doma :D A verte mi, že ten zoznam je veľmi dlhý a priateľ sa už teraz obáva, že (nielen) tie obrovské nástenné hodiny naozaj budem chcieť mať v našom spoločnom bývaní :D 
No ale späť k téme. Pred pár týždňami sme sa s týmto obchodom dohodli na spolupráci týkajúcej sa vianočných pohľadníc, tak som pohľadnice vyrobila, zabalila, označila a odovzdala na predaj. Teším sa veľmi tejto spolupráci a verím, že sa moje výrobky budú páčiť a predávať :)


GARDEN CONCEPT je nielen kamenný obchod, ale aj internetový obchod. Kto je zo Zlatých Moraviec a okolia, určite tento obchodík pozná. Je na Ulici Janka Kráľa medzi Čajovňou Samuraj a Zlatníctvom Jánošík, blízko hornej pošty. Každého, kto ide okolo, osloví nádherným výkladom plným dekorácií a štýlových bytových doplnkov :)


Aby ste mali prehľad, o aké pohľadnice sa jedná, tak som vám ich zopár aj vyfotila. 
Ak budete chcieť potešiť svojich milovaných jedinečnými scrapbookovými pohľadnicami k Vianociam, tak neváhajte zájsť po ne do Garden Conceptu. Ku každej pohľadnici je pribalená aj obálka, čiže len napíšete venovanie, adresu a pošlete. Úplne bez starostí a za výhodnú cenu. :) 
A viete, čo ešte považujem za plus? Že podporíte slovenský handmade výrobok. V našom okolí sa to hemží stovkami pohľadníc na jedno kopyto, bez duše, vyrobenými masovo a za nízke ceny v rôznych reťazcoch, ktoré vytláčajú z trhu hodnotu, kvalitu a národné povedomie. Ale v mojich výrobkoch je toho viac - hodiny ručnej práce, kvalitný scrapbookový materiál (od www.organizatorka.sk), niekoľkoročná kreatívna tvorba a radosť z toho, čo robím. :) A navyše to vyrába osoba, ktorú tu vidíte, ktorá má e-mail, Facebook, Instagram a môžete sa s ňou kedykoľvek spojiť ;)















Ďakujem, že čítate môj blog a podporujete moju tvorbu. 
Aj vďaka vám sa moje sny stávajú skutočnosťou :) 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov