Darčeková kabelka so sladkým obsahom

11/20/2016 02:23:00 PM

Včera som sa nemohla zúčastniť narodeninovej oslavy priateľovej tety, lebo som lektorovala na Vianočnom papierovom maratóne (už čoskoro pridám fotoreportáž :)). Ale nakoľko si pozvanie cením a bolo mi veľmi ľúto, že tam nemôžem byť, tak som po priateľovi poslala aspoň malý darček - ručne vyrobenú kabelôčku so sladkým obsahom :)

Kabelku som vyrábala priamo pre ňu a je romantická, kvietkovaná a nežná. Papiere z kolekcie Autumn in Avonlea od UHK Gallery sa mi k tejto tematike krásne hodili. Gratuláciu som podčiarkla nápisom Všetko najlepšie od Wycinanka. Potom som podopĺňala ešte ozdôbky od Organizatorka. :)





Verím, že sa vám môj dnešný príspevok páčil a prajem vám príjemný zvyšok nedele,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov