How to create a beautiful clean&simple card

3/05/2016 07:18:00 PM

Ahojte!
Ako som tak hľadela na nový materiál, ktorý mám doma a s ktorým som chcela tvoriť, tak som sa rozhodla, že skúsim z neho vyrobiť clean&simple (jednoduchú a minimalistickú) pohľadnicu. Veď predsa denno-denne vyrábam zdobené projekty, takže musí byť pre mňa hračka dať menej ozdôb a urobiť pohľadnicu v jednoduchom štýle, avšak krásnu a žiadanú. Ale nie, nie je to také ľahké ... :D


Pretože som zvyknutá dať na pohľadnicu kilo papiera a ozdôbok, tak som sa musela tentokrát veľmi  ovládať, aby som nedopĺňala ďalšie a ďalšie dekorácie. Ale predsa som to zvládla! A vytvorila som pre vás aj fotopostup, aby ste si mohli takú pohľadnicu vytvoriť aj vy doma. Potrebujete k tomu len zopár vecí, postup je až príliš jednoduchý a výsledok je skvelý ;)

POTREBUJEME:
(na takúto pohľadnicu vystačí 1 vystrihnutá kartička)
* A4 biely perleťový papier vyššej gramáže
lepenkové výrezy v tvare drobných motýlikov
* nožnice


POSTUP:
1. Perleťový papier si zrežeme na požadovanú veľkosť (môj obľúbený formát pohľadnice je 21x11cm, keď je zatvorená) a zohneme na polovicu. Teraz máme základ otváracej pohľadnice.


2. Z kartičky si vystrihneme kvety, motýle a nápis.


3. Nápis podlepíme dvomi vrstvami papiera (každý nech je o niečo vačší, ako ten nad ním) a zošijeme ich dokopy na šijacom stroji. Samozrejme, že to nie je nutné, ale ja to rada robievam. Okolo nápisu potom omotáme farebnú šnúrku a spredu urobíme mašličku. Teraz môžeme nastrihané kvety a tento vrstvený nápis podlepiť 3D lepiacimi štvorčekmi.


4. Obrázky a nápis nalepíme podľa nášho uváženia na základ pohľadnice.


Obrázky vďaka 3D lepiacim štvorčekom krásne vystupujú do priestoru.


5. Na obrázky kvietkov ešte nalepíme 2 rozkošných lepenkových motýlikov.


Hotovo! Pohľadnica je za 5 minút na svete a využili sme minimum materiálu. A podľa mňa nejakého narodeninového oslávenca veľmi poteší! ;)






Ak ste sa inšpirovali mojím návodom a vytvorili takúto clean&simple pohľadnicu, určite sa mi s ňou pochváľte cez e-mail alebo na mojej fanúšikovskej FB stránke. To isté platí o akomkoľvek návode, ktorý som napísala, napr. na blogu Vintage Crafting. :)
Krásny tvorivý víkend vám želá Kristína




You Might Also Like

0 komentárov