Special customer

11/25/2015 05:00:00 PM

Prednedávnom mi na SAShE blikala nová zákazka. Keď som ju otvorila, neverila som vlastným očiam. O receptár z mojej dielne mala záujem Saška Šmidáková (niekoľko mesiacov už Miklášová). Ak náhodou neviete, o koho sa jedná: Saška je zakladateľka internetového obchodu SAShE.sk, ktorý je zameraný na originálne ručne robené výrobky slovenských výrobcov, remeselníkov a návrhárov, amatérov i profesionálov. 
Takže si viete predstaviť, čo to so mnou urobilo, keď si vybrala práve receptár odo mňa :) Receptárik mal byť v štýle, v akom tvorím aj ostatné receptáre, len s odlišným obalom a vytvorený z papiera z krásnej modro-bielej kolekcie.












Saška bola veľmi spokojná a ja sa teším z ďalšej skvelej skúsenosti ;)
Majte úspešný pracovný deň!
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Kristinko, ja se vubec nedivim, ze mas tak vyjimecne zakaznice .... nadherny receptar!!!! do toho by mi bylo lito cokoliv zapisovat :)

    OdpovedaťOdstrániť