New design

11/11/2015 08:31:00 PM

Ahojte!
Tí, ktorí môj blog pravidelne sledujete, ste si určite všimli zmeny, ktoré som od októbra realizovala. Vynovenie dizajnu mojej stránky bola pre mňa priorita už nejaký čas a tiež som túžila aj po novom logu, ktoré sme dnes so šikovnou grafičkou Naiou sfinálnili a môžem sa oň s Vami podeliť ;) 

Teším sa z toho ako malá! <3

Moje projekty budú odteraz označené týmto vodoznakom namiesto toho predošlého 
(neráta sa do toho podpis na projektoch vytvorených pre Vintage Crafting).

Verím, že ma ľahko spoznáte a na zmeny si zvyknete ;)


Pod prezývkou Handmade by sheley ma nájdete už iba na SAShE. 

Mám veľkú radosť z týchto zmien a o tom, čo ma k nim viedlo okrem vlastnej túžby, sa dozviete nabudúce ;)

Krásny večer Vám želá Kristína

You Might Also Like

2 komentárov