Rozlúčka s blogom SCRAP Atelier

6/23/2015 04:33:00 PM

Ak sledujete blog SCRAP Atelier pravidelne, 
všimli ste si, že jeho existencia sa blíži ku koncu.
Všetkých nás to veľmi mrzí, nakoľko Jankin blog bol skvelý 
a plný scrapbookových inšpirácií od dizajn tínu pozostávajúceho 
z talentovaných slovenských, českých a poľských scraperov, 
ktorí nás denno-denne ohurovali 
svojimi krásnymi výtvormi. 
Od apríla som do tohto dizajn tímu patrila aj ja 
a veeeľmi veľa to pre mňa znamenalo.


Janke by som chcela poďakovať za všetko,
čo mi v mene SCRAP Atelieru poskytla,
a verím, že sa jej bude veľmi dariť 
v ďalších aktivitách  :) 
Keďže Janka je kráľovná prekvapení a plniteľka snov,
takýto úžasný balík som od nej 
ako členka DT obdržala. 
Tie fotky ani nepotrebujú komentár :)



Rozlúčkový článok odo mňa nájdete TU.
Pripojila som k nemu aj inšpiráciu na vintage vtáčikovskú pohľadnicu a moje fotografie s obľúbenými produktmi. 



Majte sa krásne!
Kristína

P.S. Musím sa Vám tiež pochváliť, aké krásne prívesky som dostala od Alenky z Bublifook. Môžete ich vidieť aj na fotkách s obľúbeným materiálom. Alenka sa mi presne trafila do vkusu a ten rozprávkový nápis, paráda. Ďakujem! ;)



 Určite nakuknite do jej e-shopu - nájdete tam jedinečné razené šperky, 
ktoré už nedáte dole z krku ako ja :D 

You Might Also Like

0 komentárov