Pergamenová obálka / Vellum envelope

6/25/2015 10:21:00 PM

Na scrapper.sk som si pre Vás pripravila menší FOTONÁVOD, 
ako si vyrobiť pergamenovú obálku 
a k tomu aj 2 možnosti jej využitia. 
S pergamenovým papierom sa teraz stretávam 
takmer na všetkých blogoch venovaných scrapbookingu 
a projekty s jeho využitím sú naozaj krásne a efektné 
- či sú minimalistické alebo prezdobené. 
S vellumom som vyskúšala už pár vecí 
ale tentokrát som vytvorila najjednoduchší z projektov, 
ktorý vie vyskladať každá scraperka, a to obálku.
Ale že je táto obálka špeciálnejšia, zistíte sami podľa fotiek ;)




Pergamenový papier som využila aj pri dekorovaní papierových tašiek a pohľadníc. 
Niektoré projekty ste už videli a niektoré ešte len uvidíte. 
Pracujem aj na svadobných oznámeniach, 
na ktorých bude pergamenový papier najvýraznejší prvok ;) 








 Mám pre Vás aj SNEAK PEEK. 
Už o pár dní uvidíte na Cardabilities 
celú pohľadnicu, na ktorej som tiež využila vellum ;)



Prajem Vám krásny a oddychový víkend!
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov