Z lásky

3/28/2015 02:02:00 PM

Určite som už v minulých príspevkoch spomínala, že veľmi rada vyrábam blízkym ručne robené darčeky k sviatkom (meniny, narodeniny, Vianoce, Valentín, atď). Mám také pravidlo, že dar má pozostávať z 2 darov - kúpený darček a ručne robený darček. Nikdy sa tým nič nepokazí a radosť je väčšinou dvojnásobná. Mám to šťastie, že moji blízki si moje handmade darčeky cenia, takže som vždy nanovo motivovaná potešiť ich niečím novým - vyrobeným iba pre nich (či už záložkou, pohľadnicou, zošitkom, papierovou kabelkou alebo niečím komplikovanejším ako albumom, krabičkou a pod) ;) 
Výročie si takýto typ daru podľa mňa žiada ešte viac, takže som najprv kúpila vytúžený darček a potom som sa pustila do toho ručne robeného - obálkového minialbumu (poskladaného ako leporelo). Ten som mohla urobiť len a len podľa seba a podľa toho, čo som ním chcela vyjadriť. Takže som mala voľnú ruku a jediná podmienka bola držať sa mužskej tematiky a farieb. Ako obľúbenkyňa vintage som s tým nemala absolútne žiadny problém. Možno niekto považuje kvietky a anjelika za nevhodné, ale podľa mňa to krásne dotvára atmosféru a pri tých ostatných ozdobách a farbách zaniká tá ich jemnosť a ženskosť. Zvonka som ho bohato ozdobila a dovnútra som povkladala, prilepila a aj kovovým štipčekom prichytila fotky, ďalej som tam vložila ručne písané listy a múdre citáty. Nemohlo chýbať ani venovanie a špecifické ozdôbky, ktoré nám pripomínajú momenty a zážitky strávené spolu.
A takto vyzerá môj ručne robený darček:











Nezabudnite blízkym pripomínať ručne robenými darčekmi, ako veľa pre Vás znamenajú a že stoja za tie hodiny tvorenia, rozmýšľania nad projektom, upravovania spoločných fotiek, aranžovania, lepenia, písania, vrstvenia, šitia a strihania.

Príjemné tvorenie Vám praje Kristína :)

PS: Väčšinu použitého materiálu (papiere, drevené výrezy, nálepky, chipboards, bakers twine, kovové ozdoby a komponenty, svorky, kovový štipec, strieborná a zlatá pigmentová farba IZINK, washi pásky) mám od www.organizatorka.sk, kde nájdete obrovský výber prekrásneho vintage materiálu. ;)



You Might Also Like

2 komentárov