Môj najlepší priateľ - scrapbooking/ My BFF - scrapbooking

8/13/2014 05:46:00 PM

Áno, je to veru môj najlepší priateľ. Nie je deň bez toho, aby som nebola v jeho spoločnosti. Sme ako stvorení pre seba. Trávime spolu veľa času. Tešíme sa jeden z druhého (to vyznie troška šialene :D ). Inak viac o našom vzťahu si môžete prečítať v článku na SAShE TU, kde som bola aj Bártrovkou dňa ;)
Trávila som celé večery po práci scrapovaním a vzniklo z toho niekoľko výrobkov na zákazku. Majiteľom sa páčia a čo vravíte Vy? 

Nech sa páči, tu sú ukážky:

* A5 všestranný baby album a svadobné pohľadnice pre Maťku


















* Vintage diár a svadobná pohľadnica na mieru pre Zuzku













* Receptár plný kvietkov pre Lucku










Ďalej by som Vás rada pozvala na blog, ktorý Maťka posledné týždne rozbiehala, kde odteraz nájdete články odo mňa, od nej a dokonca aj od Lucky Barabas, ktorá sa k nám pripojila. Teším sa, že som v takejto talentovanej a príjemnej spoločnosti. ;)
Takže oddnes sa inšpirujte na www.vintagecrafting.sk a nakupujte naďalej na www.organizatorka.sk. Prvý článok patrí Lucke a je krásny a nežný (ako je u nej zvykom) ;) Klik na obrázok a príjemné čítanie!




Pribudli aj články na www.scrapper.sk, nakuknite aj tam. Najnovší je od Ľubky na tému Scrapbooking - 3 levely. Posledné týždne sa ma pár ľudí pýtalo na to, čo ako robím, čo k scrapbookingu treba a tak. Ja keď som začínala, všetko som si sama naštudovala, hľadala, zisťovala, kupovala časopisy a knihy o scrapbookingu, pozerala obrázky a videá na internete, sledovala materiál a jeho využitie - naozaj to samoštúdium je prvý a najdôležitejší krok, ktorým treba začať. Nedá sa preskočiť a taktiež Vám všetko nevysvetlí jeden človek. Treba zbierať informácie od viacerých scraperov na ich blogoch a v ich článkoch. Ľubka v článku dobre vystihla to najzákladnejšie, ďalej si treba hľadať štýl, zdokonaľovať sa a zozbierať si materiál. Hlavne sa tomu treba venovať srdcom <3 Ako aj iným záľubám alebo zamestnaniam.

Keď už spomínam Ľubku - chystá pre Vás obrovskéééé prekvapenie!!! Podieľam sa na ňom sčasti aj ja a nevieme sa dočkať, kedy to prezradíme. Fanúšikovia scrapbookingu sa majú na čo tešiť ;)

A ako posledné Vám chcem pripomenúť, že o týždeň bude v predaji septembrové číslo mesačníka Nový čas Bývanie. Nenechajte si ho ujsť. Okrem toho, že ten časopis rada kupujem a sú tam krásne inšpirácie, obrázky a nápady, tak som bola oslovená, aby som aj ja doň prispela ;) V septembrovom čísle mi bude venovaný menší priestor k téme recyklácia a v októbrovom mi bude venovaná celá dvojstránka, kde som si pre Vás vytvorila fotopostup (ešte neprezradím na čo ;) )! Ešte teraz to predýchavam, je to skvelá šanca prezentovať moju tvorbu a aj nejaké myšlienky. Ďakujem pani Mýtnej z NČB a som zvedavá na Vaše reakcie ;)

Majte sa krásne, Kristína

P.S.: Ak by ste mali záujem o nejaký výrobok odo mňa, neváhajte ma kontaktovať na FB alebo na e-mail: cepcekova.kristina@gmail.com.

You Might Also Like

0 komentárov