My Simple Pleasure for berry71bleu

5/30/2014 10:47:00 AM

Hello!
Yesterday I created a layout inspired by the topic for may challenge - Simples Pleasures by berry71bleu. First I thought about coffee, favourite cake, scrapbooking and so on, but when I was looking for some photos in my laptop, I found old photos of our few-days-old kittens ;) And THAT'S it! I loved that time, when our cat Lilly was having babies. I love cats, especially little sweet kitties. I was watching them when they slept, ate, moved (oafishly), cleaned themselves and meowed.  I loved their fluffy fur, smell, softness and their innocence. Lilly was very caring mother. She trusted me, so I can caress them and touch them when I want ;) Lilly is sterilized now (for 2 years) and she's enjoying herself alone. 
So this was my simple pleasure when we regularly were having little fluffy babies and I miss it a lot :( 
Kristína

------------------------------------------------------------------------

Ahojte!
Včera som vytvorila layout pre stránku berry71bleu k jej májovej challenge Simple Pleasures (Jednoduché Radosti). Rozmýšľala som nad mojimi malými každodennými radosťami a najprv mi napadla káva, obľúbený koláč, scrapbooking a podobne, ale keď som hľadala fotky v notebooku pre tento layout, tak som našla staré fotky našich niekoľkodňových mačiatok. A TO bolo ono!! Zbožňovala som ten čas, keď naša mačka Lilly mala malé mačiatka. Milujem mačky, najmä maličké voňavé mačiatka. ;) Sledovávala som ich ako spinkajú, papajú, nemotorne sa pohybujú, čistia sa a roztomilo mraučia. Zbožňovala som ich hebkú huňatú srsť, vôňu, mäkkosť a nevinnosť. Lilly bola veľmi starostlivá matka. Dôverovala mi, takže som sa ich mohla dotýkať, hladkať a bozkávať, koľko som chcela ;) Teraz už je Lilly dva roky sterilizovaná a užíva si svoj voľný čas po svojom.
Takže toto sú moje bývalé malé radosti, ktoré som pravidelne zažívala, keď sme mávali mačiatka a veľmi mi chýbajú. :(
Kristína
























You Might Also Like

5 komentárov

  1. Great mixed media design and gorgeous kittie! Thanks so much for joining us at Berry71bleu!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. How cute!!! I love the photo and layout!! Thank you so much for joining us at Berry71Bleu this month!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Thank you very much ;) I'm very glad, that you like it!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aw man....that little sweetie is so cute! Gorgeous page, so purrrrrrfectly purrrfect! ;-) Thanks so much for playing along with us at Berry71Bleu! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť