3.5. Medzinárodný deň scrapbookingu

5/03/2014 05:28:00 PM

Ahojte!
Viete, čo je dnes za deň? 
Dnes je medzinárodný deň scrapbookingu!!!
Samozrejme, vedia to hlavne (a možno len) tí, ktorí sa venujú scrapbookingu. ;)




A ako treba osláviť tento sviatok?
No predsa .... SCRAPBOOKINGOM!! Najlepšie od rána až do noci! ;) 
A ja sa toho celkom držím :D Včera som obdržala balík plný scrapbookového materiálu, ktorý som si objednala z Papero Amo a neviem sa ním nabažiť. Len som ho ovoniavala a obzerala, ale dnes som si už povedala, že ho musím použiť! :D Tak som vytvorila tento farebný zápisník plný pozitívnej energie. Neviem, ako si Vy predstavujete optimistický zápisník plný života (obrazne :D nežije bohužiaľ :D), ale ja si ho predstavujem presne takto. Farebné papiere, citáty, nálepky, písmenká, chipboardy, washi, srdiečková rozetka, bakers twine a iné od Papero Amo ;)

V nasledujúcich dňoch pridám inšpirácie ku Dňu matiek ;) Jedna inšpirácia bude pohľadnica robená na objednávku a druhá inšpirácia bude visačka k darčeku Handmade by sheley for organizatorka.sk ;)

Krásny víkend Vám prajem, Kristína













You Might Also Like

0 komentárov