Handmade by sheley for organizatorka.sk

4/18/2014 11:26:00 PM

Ahojte!
Rada by som sa Vám pochválila s NOVINKOU, ktorou som úplne nadšená. ;) Pred niekoľkými dňami mi scraperská kolegynka a spolučlenka design teamu na scrapper.sk Maťka ponúkla spoluprácu. Okrem toho, že je skúsená scraperka, pracuje ako profesionálna organizátorka domácností a vlastní e-shop s množstvom nádherného vintage materiálu (nielen) na scrapbooking <3 Nakuknite na jej stránku www.organizatorka.sk ;) 



Dlho som obdivovala jej vintage tvorbu, sledovala jej foto/video návody (napr. na pečenie papiera, aby vyzeral starožitne a podobne) a objednávala som od nej prekrásny materiál. A to, že oslovila práve mňa, bola pre mňa veľká pocta! Wow! Verím, že splním Martinkine očakávania a ukážem, aké zázraky sa dajú robiť s jej prekrásnym materiálom. Moje články z tejto spolupráce môžete sledovať každý týždeň/každé 2 týždne TU. O všetkom Vás budem vždy informovať ;)

Našu spoluprácu spoznáte pod týmto logom: 



Prvý článok je oboznámenie s našou spoluprácou, mojou maličkosťou a tvorbou. Môžete si ho prečítať TU

Druhý článok bude na tému Jarná dekorácia a tu Vám ponúkam SNEAK PEEK ;)




Majte sa krásne, Kristína ;)

You Might Also Like

0 komentárov