1st April Sketch challenge @ Stuck?!Sketches

4/05/2014 01:16:00 PM

Hello! 
I was very scrappy yesterday, so I created another layout inspired by sketch at Stuck?!Sketches. It's a little bit tasty and fresh!! It's about my homemade titbit, which is delicious and it's perfect for breakfast or just as a dessert after meal. I wrote a recipe there, too ;) It's very simple. 
I hope you enjoy my scrapbook layout-recipe and that it inspires you to do this titbit ;)
Have a nice week-end!
Kristína ;)

---------------------------------------------------------------------------------

Ahojte!
Včera som bola veľmi "scrappy" a vytvorila som ďalší layout (prvý som prezentovala včera, druhý teraz a ešte mám jeden, ktorý Vám ukážem neskôr a je robený len pre moju vlastnú radosť :D ), tentokrát inšpirovaný náčrtom na blogu Stuck?!Sketches. Je tak trošku chutný a svieži!! Layout je o mojej doma robenej maškrte, ktorá úplne skvele chutí a je ako stvorená na raňajky alebo dezert po hlavnom jedle. Napísala som tam aj recept. ;) Je veľmi jednoduchý a odporúčam ho vyskúšať.
Dúfam, že sa Vám moja receptová stránka páči a inšpiruje Vás ;)
Majte krásny víkend!
Kristína ;)















You Might Also Like

6 komentárov