Šité zošitky DREAMS

3/05/2014 11:29:00 AM

Ahojte!
Dnes mám pre Vás ukážku 2 (takmer na vlas rovnakých) šitých A6 zošitkov, ktoré som včera vyrobila. 
S kamarátkou sme sa rozprávali, že by sme si mohli založiť zošitky, kde si budeme písať sny, ciele, básničky a všetko možné, čo nám pomôže prejsť zložitejším obdobím, aké teraz prežívame a naplní nás pozitívnou energiou. Na výrobu zošitkov som tu samozrejme ja :D, takže to zostalo na mne, ako budú vyzerať. Hlavným kritériom bolo, nech sú rovnako pozitívne a optimistické ako ich obsah, ktorý tam budeme neskôr pridávať. Keďže som milovníčka vintage štýlu #1, tak mi najskôr napadlo, že budú vintage, ale keď som si objednávala nový tovar z PAPERO AMO, tak som natrafila aj na tieto nádherné farebné papiere značky Crate paper, ktoré som si hneď objednala a pri výrobe neskôr využila. Vééééľkou inšpiráciou mi bolo skvelé VIDEO (návod na výrobu zošitka/address book) Lucky Barabas. Veľmi sa mi páčila stužka okolo celého zošitka, dominantná vlajočka s nápisom a trojuholníčky papiera v rohoch, tak som to (pre tieto osobné účely) urobila dosť podobne :)
Možno sa inšpirujete (nielen) týmto krásnym videonávodom LB aj Vy a vytvoríte tiež niečo farebné, pastelové a optimistické ;)
Pekný tvorivý deň Vám želá Kristína









Handmade notebooks * Papers: CRATE PAPER - The Pier - Sunshine & SCRAPPERIN - Belle Pastel * Thickers American Crafts, www.paperoamo.cz

You Might Also Like

0 komentárov