Be yourself ;)

3/21/2014 06:06:00 PM

Ahojte všetci!
Dnes som sa s Vami chcela podeliť o takú moju malú radosť :) Kúpila som si bielu aktovku, po ktorej som dlho túžila. Keďže mám rada jednoduchosť  a old school štýl pri kabelkách, bola som s ňou veeeľmi spokojná. Avšak keď som videla nové úžasné kovové komponenty u Ľubky a Janky, tak mi to nedalo a povedala som si, že si ju troška upravím podľa seba. Bola kupovaná v obľúbenom a známom obchode, tak aspoň nezapadnem v dave ľudí, ktorí ju majú tiež :) Najradšej by som tam ponalepovala a popripevňovala všetky komponenty, ktoré som od nich objednala + mám doma, ale nemôžem to zas preháňať :D :D 
Týmto som Vám chcela povedať, že máte ukázať, čo vo Vás je. Či sa to týka módy (ako v mojom prípade), alebo niečoho iného. Buďte sami sebou a meňte tento svet na krásny, kreatívny a originálny, kde budeme obdivovať jeden druhého a jeho nápady :) Možno Vás to inšpiruje, aby ste aj Vy pretvorili svoje oblečenie, kabelky, zošitky, taštičky a neviem čo možné na svoj štýl a predviedli sa. 
Krásny víkend Vám praje Kristína ;)

-----------------------------------------------------------------

Hi everyone!
Today I would like to share with you my little joy :) I bought a white briefcase, after which I have craved long time. I like simplicity and old school style in handbags/briefcases. But when I saw some amazing new metal components on my favourite e-shops, I decided to make over this ordinary briefcase to my special briefcase ;)

I wanted to tell you this because it's very important to show who you are and what is in you. Whether it comes to fashion (as in my case) or something else. Be yourself and change this world to beautiful, creative and original world, where we admire each other and our ideas :) Maybe this article with photos inspires you and give you bravery to show to the world and the people around you who you are.

Have a nice weekend, Kristína ;)











Scrapbooking material (metal components):
* Ingvild Bolme
* Santoro's Gorjuss, Docrafts
* Chronology, Docrafts
* Brads, www.paperoamo.cz
* Pearls, Papermania, Docrafts

You Might Also Like

0 komentárov