December challenge na scrapper.sk

12/21/2013 05:10:00 PM

Ahojte!
Konečne som sa dostala k výrobe tohto layoutu, na ktorý som sa taaak tešila. Janka vymyslela perfektnú challenge - vyrobila sketch a farebnú paletu, podľa ktorej mali súťažiace vytvoriť layout!!! A ona nám prezentovala aj svoju inširatívnu stránku. Žasla som, je to krása :) 
Verím, že sa Vám bude páčiť aj moje prevedenie. Fotografia je z decembra 2010, keď sme s priateľom a s našou stranou rodinky boli na vianočných trhoch vo Viedni a veľmi sa mi tam páčilo. Je to moja obľúbená fotka - za nami môžete vidieť veľký strom na ktorom sú srdiečka :)
Credit:
* hodvábny notový papier Papermania (Docrafts)
* fialový papier zo sady Winter Wishes (Country Companions)
* mini notelesy Vintage notes (Papermania)
* bakers twine a perlička od paperoamo.cz
* buttonky od luciabarabas.com
* štítok "my favourite" od Elle's Studio
* nadpis "Delightful" je z papierovej kolekcie The Bella Armoire










You Might Also Like

0 komentárov