Craft O'Clock: Vintage album

2/05/2024 04:17:00 PM

 Dnes mám pre vás môj prvý projekt vyrobený špeciálne pre Craft O' Clock z postu hosťujúcej dizajnérky.

Vyrobila som vintage album bohato zdobený materiálom z kolekcie Lovely when you read, ktorá je neskutočná. Ako manželka milovníka kníh a čítania som obklopená knihami a všetkým, čo s nimi súvisí, takže je to aj moja súčasť. A v spojení s prekrásnymi ilustráciami sukumentov, kvetov, mačiek, hodín a rôznych vintage predmetov, je to u mňa zásah do čierneho.














Keďže sa jedná o prvý príspevok pre túto značku, patrilo k tomu aj zodpovedanie zopár otázok z môjho života a pripájam ich aj sem. Možno sa o mne dozviete niečo nové.

1. Čo robíš na denne báze?
Pracujem v našej rodinnej firme ako fotografka a pracujem aj s grafikou. Veľa času trávim scrapbookingom, ale tiež si nájdem čas na strávenie pekných chvíľ s manželom a našimi rodinami. 

2. Ako dlho sa venuješ scrapbookingu? Kto alebo čo odštartovalo tvoje dobrodružstvo so scrapbookingom?
Scrapujem už 11rokov. Prvýkrát som sa s ním stretla v Metz vo Francúzsku, kde som bola 5 mesiacov na študijnom pobyte. V trafike som hľadala nejaké zaujímavé časopisy a narazila som na krásne časopisy o papierovom tvorení a scrapbookingu. Ihneď som sa do scrapu zamilovala, už tam v Metz som si začala nakupovať materiál a po návrate domov som pokračovala... a som tu.

3. Aká bola tvoja prvá scrapbooková práca?
Ak si dobre pamätám, môj prvý naozajstný scrapbookový projekt bol album vyrobený pre môjho bývalého priateľa, ktorý som vyrobila po návrate z Metz. Blízki mi ho chválili, ale dnes už viem, že bol veľmi amatérsky. 

 4. Aká je tvoja prednosť v scrapbookingu? V čom sa špecializuješ?
Myslím si, že som dobrá v detailoch a zladení farieb. Milujem tón v tóne a vždy v mojich projektoch používam ladiace farby a tóny. Snažím sa vytvoriť množstvo vrstiev a detailov, ale zároveň chcem, aby boli praktické a projekty boli použiteľné a dlho vydržali. Vyrastala som ako dcéra fotografa, takže fotky sú môj život. Tvorím najmä albumy, scrapbookové stránky (layouty), fotorámiky, dekorácie s miestom na nalepenie fotografie a darčekové krabičky. Ale taktiež sa dosť venujem výrobe rôznych typov pohľadníc a darčekových obálok, ktoré vyčaria úsmev na tvári obdarovaného v jeho výnimočný deň. 

5. Čo ďalšie ťa ešte baví okrem scrapbookingu?
Zbožňujem fotografovanie rodín a detí, veci týkajúce sa grafiky, interiérový dizajn, módu a kriminálne seriály.

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov