Ďakujem za rok 2023

12/31/2023 11:40:00 AM

 Všetkým svojim priateľom a zákazníkom by som sa zo srdca chcela poďakovať za podporu mojej tvorby v roku 2023, za množstvo krásnych komentárov, správ a objednávok.

Bol to ďalší rok, kedy som sa mohla venovať môjmu milovanému scrapbookingu, spolupracovať so skvelými značkami a výrobcami materiálu Lexi design, Laserowe Love a Eco-scrapbooking . Ďakujem aj Janke, ktorej obchod SCRAPatelier sa v tomto roku zavrel, ale mali sme príjemnú spoluprácu a už roky udržujeme dobré kamarátske vzťahy.  A tiež ďakujem Kreatívny papier  za expresné dodanie kvalitného papiera, ktorý nesmie na mojich výrobkoch chýbať. A nemôžem nespomenúť aj firmu BEST FOTO, kde moje výrobky nájdete na predaj.

Ďakujem, že môžem robiť to, čo ma napĺňa a robiť tým radosť aj iným.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov