Eco-scrapbooking: Romantický svadobný album

2/19/2023 06:47:00 PM

 Dnes by som sa s vami chcela podeliť o jeden osobný projekt vyrobený pre moju dobrú kamarátku. Je ním tento retro album s fotografiami z mojej svadby.

Asi sa vynára veľa otázok, načo je mojej kamarátke album z mojej svadby. A je to práve preto, že bola jej neoddeliteľnou súčasťou.
Veronika bola nielen mojou svedkyňou, ale aj floristkou. Všetku kvetovanú výzdobu od mojej kytice, polvenčeka vo vlasoch, pierka pre ženícha a svadobných otcov až po zdobenie slavobrány, torty, uvítacej tabule a salónika, kde prebiehala hostina, robila úplne sama a presne podľa mojich predstáv.





A tento album bol poďakovaním za jej pomoc, podporu a za krásnu výzdobu. Preto obsahuje fotografie zo svadby, podpisovanie, ale zároveň aj fotografie všetkých detailov, ktoré pre nás naaranžovala.
Album obsahuje 29 fotografií. Na prvej strane je poďakovanie. Snažila som sa ho ladiť do farieb našej svadby a doplniť romantickým zdobením. Na prednej strane som použila citát od Laserowe Love.








Keď premýšľate, ako potešiť niekoho špeciálneho osobitým darčekom, myslím, že toto je skvelá voľba. 
V prípade záujmu o výrobu podobného albumu ma neváhajte kontaktovať.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov