Eco-scrapbooking: Album pre pani učiteľku

6/24/2022 06:39:00 PM

Ahojte!
Teším sa, že som mohla tvoriť tento originálny darček pre triednu pani učiteľku, s ktorou sa deti po 4 rokoch lúčia. Podľa mňa najkrajší darček je ten osobný plný spomienok, a nenahradí ho žiadny drahý a luxusný dar.

Personalizovaný retro album na 30 fotografií s poďakovaním od detičiek na konci albumu. Bežne do albumov fotky nevkladám/nelepím, ale pri tejto objednávke som tvorila aj koláže, pridávala k fotkám citáty a teda som sa postarala o všetky detaily albumu, aby prišiel k rodičom hotový a určený priamo na darovanie pani učiteľke.












Verím, že sa vám páči a v prípade záujmu ma neváhajte s predstihom kontaktovať a rada vyrobím podobný album aj vám.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov