Lexi Design: Svadobný plánovač

2/21/2022 03:56:00 PM

 Kolekcia Together Forever je neskutočne nádherná a nežná. Bola som ňou očarená hneď ako som ju prvýkrát uvidela a preto niet divu, že som po nej siahla pri výrobe môjho svadobného plánovača.

Chcela som si vyrobiť malý zápisník na potrebné poznámky a nápady, čo sa týka svadby, zoznam hostí, zoznam ľudí, ktorým pošlem oznámenia, vyúčtovanie jednotlivých položiek, no jednoducho všetko, čo k svadbe patrí.
Listy na poznámky som doplnila o obálky uzatvárajúce sa na zips, kde si budem vkladať obrázky, inšpirácie, vizitky, no jednoducho čo sa bude hodiť.
Tento drobný poklad mi raz bude pripomínať toto úžasné obdobie strávené plánovaním nášho najkrajšieho dňa a preto na obale nechýbajú moje najobľúbenejšie ozdôbky - ručne vyrobené kvietky z foamiranu, keramické srdiečko, lepenkové ozdôbky a perličky.












Rada vám vyrobím podobný plánovač vo vašich obľúbených farbách, ktoré bude v sebe nosiť všetky nápady k vašej svadbe.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov