Aký bol rok 2021

1/02/2022 12:56:00 PM

V prvom rade by som vám chcela zapriať šťastný nový rok 2022, aby bol plný lásky, zdravia, šťastia a úspechov. 
Ja by som sa ešte chvíľku chcela venovať predošlému roku.

V prvom rade vám z celého srdca ďakujem za vaše objednávky, nádherné správy, ktoré ste mi posielali, lajky na moje príspevky, komentáre a zdieľania výrobkov, ktoré ste chceli ukázať aj svojim priateľom. Vďaka vám sa môžem venovať scrapbookingu, ktorý zbožňujem, a pomocou neho rozdávať radosť vo forme prianí, krabičiek, albumov a iných papierových darčekov.

Rok 2021 som mala pracovne veľmi vyťažený. 8 (a veľakrát aj viac) hodín v práci, potom hodiny pri scrapbookingu a naviac som sa venovala spoluprácam, ktoré si veľmi vážim a napĺňajú ma. 

Po dôkladnom spočítaní som zistila, že som vyrobila cez 500 scrapbookových výrobkov, napísala som 25 blogových príspevkov pre Lexi design , 22 pre Laserowe Love , 23 pre Eco-scrapbooking  a 12 pre Scrapatelier.sk

Ďakujem za všetko a neviem sa dočkať, čo prinesie rok 2022.
Ak sa vám moja tvorba páči, nezabudnite ma sledovať aj na Facebooku, kde som najaktívnejšia, alebo na Instagrame.
Krásnu nedeľu prajem,
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov