SCRAP ATELIER: Kvetované čokoládovníky

12/01/2021 07:21:00 PM

Ahojte!
Neviem, ako ste na tom vy, ale mňa vždy poteší čokoládka, či už ju dostanem k sviatku, k Mikulášovi alebo len tak. Zmizne skôr než si stihnem všimnúť, akú má príchuť.
A krásne zabalená čokoláda s použitím scrapbookovej techniky s blahoželaním vo vnútri je už ďalší level :)

Ja som sa rozhodla papierové obaly na čokoládu ozdobiť papierovými kolekciami z e-shopu od značky Summer Studio, konkrétne kolekcia Beauty a kolekcia National Ornament. Jedna bude darček s meninám a druhá k narodeninám. Taká drobnosť, ale verím, že poteší.





Vo vnútri je priečinok na čokoládku a na pravej strane som vytvorila stránku na vpísanie blahoželania.





Tento lepenkový venček je tiež od Janky a skvelo sa hodí k tejto folklórnej tematike.



Ak by ste chceli niekoho potešiť takýmto čokoládovníkom - alternatívou k pohľadnici s miestom na čokoládku, neváhajte ma kontaktovať.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov