Detská pohľadnica v dino motíve

8/14/2021 07:40:00 PM

Nechce sa mi veriť, že je to už rok, čo som tvorila album a darčekovú krabičku k narodeniu malého Leuška. A teraz som k jeho prvým narodeninám vyrobila pohľadnicu v dino motíve podľa želania.

Mám radosť, že sa na mňa pravidelne obraciate a musím sa priznať, že niektorí obdarovaní majú doma odo mňa hneď niekoľko papierových darčekov, lebo sa ich blízki na mňa obracajú pri každej dôležitej príležitosti - ako je to tu s Leuškom.







Verím, že sa vám pohľadnica páči a tiež jej netypické prevedenie. Dino motív ukáže perfektne na detských projektoch a ak by ste mali záujem o výrobu pohľadnice, albumu či iného papierového darčeka v dino štýle, neváhajte sa na mňa obrátiť.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov