SCRAP ATELIER: Pohľadnica v krabičke v cestovateľskom motíve

6/26/2021 09:21:00 PM

Mala som zaujímavú požiadavku na tvorbu pohľadnice v darčekovej krabičke pre muža v cestovateľskom motíve s tematikou bicykla. Poďte sa pozrieť, ako som sa s touto objednávkou popasovala.

Pri tvorbe pre muža vždy používam vintage a steampunkový materiál, lebo ten sa mi k mužom hodí najviac a nie je šanca, že by sa zahanbil nevhodnej tematike. Tu samozrejme nechýbal bicykel, motív mapy a ornamentov....ale predsa len som pridala aj srdce, biele, nenápadné, aby vedel, že darček je darovaný zo srdca od ženy jeho života (v krabičke bude niečo viac ako len pohľadnica).



Papiere od UHK Gallery boli k tejto tvorbe ako stvorené a vyrobila som takúto vintage sadu s parádnymi ilustráciami a jemným zdobením. Nechýba ani steampunkový detail. 







Aj k narodeninám sa dá vymyslieť takéto personalizované blahoželanie a verím, že obdarovaného poteší.
Pekný deň vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov