Darčeková krabička s pohľadnicou k narodeninám

10/16/2020 04:30:00 PM

Ahojte!
Pohľadnica s darčekovou krabičkou je úžasná voľba, pokiaľ chcete darovať peniaze, lístky na koncert, poukaz alebo čokoládu. Dnes mám pre vás jednu, kde som sa poriadne pohrala aj s detailmi a verím, že sa vám bude páčiť.
 

Pohľadnica aj krabička sú zdobené papiermi v kvetovaných motívoch v tyrkysovej farbe. Tieto papiere sú moja srdcovka. Doplnila som ich o lepenkové výrezy, perličky a milión ďalších ozdôbok pre krásny výsledný efekt.










Ak by ste mali záujem o pohľadnicu s krabičkou na mieru, neváhajte ma kontaktovať. Rada Vám tam zakomponujem venovanie, citát, fotografiu, priečinok na peniaze ... čokoľvek, čo je v mojich možnostiach :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov