Prvá tohtoročná vianočná pohľadnica

8/15/2017 08:04:00 PM

Nie, nepretočila som si kalendár o 4 mesiace dopredu a ani sneh u nás nenapadol :D Ale za všetko môže e-shop www.organizatorka.sk, lebo Maťka mi s poslednou objednávkou poslala aj krásnu pozornosť - vianočnú papierovú stavebnicu. A ja snáď nebudem čakať ešte ďalšie mesiace, kým ju vyskúšam, no nie? ;)


S touto stavebnicou sa dá vyrobiť 6 pohľadníc, ale ozdôbok má viac, takže vytvoríte väčší počet pohľadníc. Prípadne ich môžete použiť aj na iné projekty - zdobenie venčeka, obálok, taštičiek, december daily, vianočných ozdôb na stromček a podobne. 


A zaujímavé na nej je ešte to, že veľa detailov je zlatých (v angličtine je pre to termín FOIL). Je to úžasný detail, ktorý robí vianočné projekty ešte slávnostnejšie a krajšie :) Jednu stránku papierovej stavebnice som pre vás odfotila z dvoch rôznych uhlov, aby som zachytila lesk tých zlatých detailov. 



No a teraz prejdime k tej mojej prvej tohtoročnej vianočnej pohľadnici. :D Vytvorila som dioramatickú kartu s jedinečným 3D efektom a k nej som doladila aj ručne vyrobenú obálku s pomocou ryhovacej podložky na tvorbu obálok rôznych veľkostí a tvarov (štvorec, obdĺžnik)



Pohľadnica je skladacia, takže sa dá šikovne zložiť a vložiť do obálky.




A tu je to rozkošné 3D okienko, ktoré kartu robí takou zaujímavou a dioramatickou ;) Pre jeho vytvorenie som použila môj X-press a vyrezávaciu šablónu - štvorce s prešívaním inside out. Neverili by ste, ako to prešívanie fantasticky vyzerá a neraz sa ma niekto opýtal, ako som to tak dokonalo prešila :D Tak som len povedala, že "Pozri sa na to úplne zblízka" a tajomstvo bolo vonku ;)


Snáď som vás týmto príspevkom nepohoršila a moja prvá tohtoročná pohľadnica sa vám páčila :) Do Vianoc ich bude ešte veľká kopa, kým vytvorím všetkým blízkym, členom rodiny a priateľom. Takže sa môžete tešiť na oveľa viac inšpirácie ;)
Pekný večer vám želá
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov