Romance in details

6/18/2016 03:33:00 PM

Opäť som sa pred pár dňami potešila novým materiálom od www.organizatorka.sk ;) Si píšte, že s ním vkuse niečo tvorím. :D Neviem sa zastaviť. Niekoľko ukážok si môžete prezrieť v tomto príspevku, ale v ďalších dňoch vám ich prinesiem ešte oveľa viac ;) 

Áno, som závislá. Nielen na scrapbookingu, ale aj na tomto e-shope. :D


V tomto článku uvidíte, čo všetko som schopná vyrobiť z jednej sady kolekcie. A to mi ešte zostali papiere na ďalšie tvorenie! Kolekcia sa volá Love story a má neuveriteľne krásne papiere. Niektoré sú dokonca s lesklým či štrukturovaným povrchom. Už viem, prečo nesie taký názov. Určite sa do nej každý v momente zaľúbi :) 
Už som dávno nerobila tzv. easel card, tak som to musela napraviť .... a preto som ich urobila hneď niekoľko :) Ak je niečo (okrem spomínaných papierov), čo si v priebehu sekundy tiež získalo moje srdce, tak to bola jemnulinká svorka s motýlikom. Tie svorky sú na zjedenie. 








So spomínanou kolekciou som pracovala aj pri zdobení darečekovej tašky, zápisníka a pri tvorbe ďalšej, tentokrát klasickej otváracej, pohľadnice. Pre zmenu som fotila na drevenej podlahe v našom novom ateliéri v práci :) 







Na každom jednom projekte môžete vidieť použité lepenkové výrezy od Wycinanka.













Túto pohľadnicu som vytvorila pre moju scrapkamošku, ktorú snáď poriadne poteší, keď jej ju poštárka donesie :)








Ďakujem za nahliadnutie na môj blog. ;)
Majte krásny kreatívny víkend!
Kristína


You Might Also Like

0 komentárov