Prezdobenosť verzus minimalizmus

5/30/2015 03:53:00 PM

Čo uprednostňujete Vy? 
Prezdobenosť alebo minimalizmus?
V mojej tvorbe môžete vidieť skôr prezdobené projekty, ale nikdy neodmietnem aj jemnejšie a minimalistickejšie projekty. Scrapbookový papier je sám o sebe nádherný, takže skvelo skrášli projekt a ani nie je potrebné využiť ďalšie ozdôbky. Ale musím priznať, že vždy sa musím ovládať, keď robím minimalistický projekt, aby som tam nepridávala ďalšie a ďalšie dekorácie ;)
Tvorila som pre dvoch rôznych zákazníkov pohľadnicu a darčekovú tašku. Pri oboch objednávkach som využila papiere od UHK Gallery, i keď pri prvej som pracovala s kolekciou Mademoiselle a pri druhej s kolekciou Allo Allo. Pri prvej som tvorila s rôznymi ozdôbkami a vrstvila o život a pri druhej som sa mala držať minimalizmu.

* Taška a pohľadnica pre Zuzku










Zuzka mi poslala takúto krásnu fotografiu darov spolu s mojimi výrobkami krátko pred darovaním mladomanželom ;)


* Taška a pohľadnica pre Tomáša 








A takto jemne ešte dotvoril minimalistické projekty odo mňa Tomáš, ktorý chce prekvapiť milovanú manželku k 1. výročiu svadby darčekmi s originálnou grafikou, v ktorej bola štylizovaná celá ich svadba ;)



Ďakujem za skvelé fotky a za podporu mojej tvorby ;)

Všetkým prajem krásny víkend, 
Kristína


You Might Also Like

0 komentárov