Valentínske priania / Valentine's cards

2/08/2015 03:18:00 PM

Ahojte!
Valentín sa blíži a ja som pre Vás pripravila na Maťkinom blogu 2 jednoduché fotonávody na výrobu pohľadnice. Keďže na Slovensku si najmä my ženy rady scrapujeme, tak sú pohľadnice v pánskom prevedení ;) Nech tých našich gentlemanov potešíme niečím milým a najmä nesrdiečkovo-nečerveno-neplyšovým :D
Fotonávody nájdete TU a prekrásny materiál, ktorý som pri tvorbe využila zase TU





Nezabudnite si prísť po dávku inšpirácie na blog scrapper.sk, kde sme prijali nové posily a veľmi sa teším na ich tvorbu ;)
Máte tiež možnosť prihlásiť sa do February challenge, ktorej téma je "Láska ide cez žalúdok". Ja som k tejto téme vyrobila krabičku na bonbóny a pohľadnicu - oboje v čokoládovom duchu. Síce som nepoužila srdiečko, ktoré je v podmienkach, ale využila som slovo "love" vo vyznaní (Milujem ťa viac ako čokoládu). ;)




Ešte pár dní ma budete môcť vidieť ako FEATURED DESIGNER #115 na stránke Cardabilities. Mám z toho obrovskú radosť ;)


Príjemné tvorenie a krásne stráveného Valentína Vám praje
Kristína ;)



You Might Also Like

1 komentárov