Receptár / Cookbook

6/06/2014 10:28:00 PM

Ahojte!
Posledné 2 dni som okrem pripravovania na nedeľnú akciu aj tvorila, a to receptár na zákazku
Podmienky: farby, kvietky, žiadne nápisy (iba menovky, kde si obdarovaná sama napíše text), iba predný obal má poukazovať na to, že je to receptár
Vytvorila som zápisník ako robievam inokedy, len som doň vyrobila 6 predeľovačov z tvrdého štrukturovaného papiera, ktoré obsahujú vnútorné priečinky na zakladanie receptov z časopisov a sú na nich menovky, kde si môže obdarovaná napísať typy jedál: POLIEVKY, ŠALÁTY a podobne. Každý predeľovač je označený spinkou s bakers twine šnúrkou, ktorá je vždy inej farby. Receptár taktiež obsahuje aj ozdobne embossované (vypuklinky) papierové obálky, kde sa zmestia drobné receptíky alebo nejaké ľahšie recepty písané pár vetami. Pokojne si tam môže založiť aj fotky vydarených jedál ;)
Pri tvorbe som využila najmä krásny pastelový materiál (scrapbookové papiere, chipboards, tyrkysovú a oranžovú bakers twine) od môjho obľúbeného Papero Amo ;)
Pekný a praktický darček pre kamošku, čo poviete? ;)
Kristína



















You Might Also Like

4 komentárov

  1. Nádherná kuchařka!! Moc se ti povedla!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kraaaasny... keby som taky podobny chcela, aka by bola cena? dakujem
    silvia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý deň, Silvika, ďakujem za pochvalu :) Cez e-mail si môžete objednať receptárik na mieru pre vás. Cena je od 25€ a moju najnovšiu tvorbu receptárov nájdete na http://www.sashe.sk/handmadebysheley/moje/a5-receptare-1?new :)

    OdpovedaťOdstrániť