Výmena ATC kartičiek medzi SR a ČR / ATC swap between SK and CZ

7/08/2014 12:08:00 PM

Ahojte!
Ako som už avizovala, pracovala som posledné dni aj na ATC kartičkách na tému LETO, ktoré sa budú vymieňať medzi slovenskými a českými scrapperkami. Každá z nás mala za úlohu vyrobiť 10 kusov. 
K pojmu "leto" mám také prvoplánové asociácie, ako jemný piesok, tyrkysové more, rôznorodé mušle, zlatisté slnko a podobne. Jednoducho obraz typickej dovolenky na pláži. :) Síce takto leto netrávim, lebo po semestri už idem do práce zarábať si na seba a oddych cez leto pre mňa predstavuje pár voľných dní, kedy idem ku kamoške, posedím si v záhrade pri rozvaľujúcich sa mačkách, zašportujem si vo dvojici (bicykel, badminton, korčule) a podobne. Ale moje vysnívané trávenie leta by bolo cestovanie a spoznávanie sveta. Verím, že po škole to bude moje klasické leto ;) 
K letu a k spomínanému moru mi pasuje aj môj obľubený podmorský svet. Neuveriteľne ma fascinuje :) Mám doma poodkladané mušle, ulity zo slimákov, z hviezdic a iné srandy, ktoré sme vylovili na dovolenkách. Vidieť medúzu bol pre mňa obrovský zážitok (medúzy, chobotnice a morské koníky sú pre mňa neskutočne očarujúce) a túžim niekedy vyskúšať potápanie (aj ísť v ponorke, ale to je už zas iná kategória :D )!! :)

Pri výrobe ATC som použila:
* tvrdší striebristý papier
* papier z kolekcie NAVAL TREATY od UHK Gallery
* bakers twine šnúrky Curiosity Corner od organizatorka.sk
* tyrkysové rozetky Curiosity Corner od organizatorka.sk
* akrylové farby (slonovinovú, DecoArt a saténovú tyrkysovú, Martha Stewart)
* piesok, mušle, sušenú morskú rastlinku a plátno z vlastných zásob
* nápis urobený vo photoshope (niektorým sa možno anglické názvy a nápisy nepáčia, lebo sme Slováci, tak prečo na slovenské ATC písať anglický nápis, ale mne sa to tak páči a najradšej používam anglické nápisy, aj keď slovenčina je prekrásny jazyk a mám ju rada) ;)
















Už sa teším na ATC kartičky, ktoré obdržím a verím, že moje urobia radosť českým "kolegynkám" :)

Pekný deň Vám želá Kristína

P.S.: Ak ste ešte nečítali článok o mojich prvých ATC na tému SOM ZÁVISLÁ OD..., tak rýchlo SEM ;)


You Might Also Like

0 komentárov