Mrazivé scrapovanie

12/10/2017 04:48:00 PM

Tento rok som od radosti nevedela, s ktorými zimno-vianočnými papiermi budem tvoriť, lebo e-shop www.organizatorka.sk mal veľmi široký výber a všetky podľa mojej chuti. Vyhrala to u mňa stavebnica Winter Feelings, za ňou nasledovala Royal Christmas a tretie miesto patrí tej, ktorej sa dnes budem venovať a to Frozen Forest. :)

Všetky spomínané kolekcie sú vlastne papierové stavebnice. Mám doma staršie aj najnovšie papiere od UHK Gallery, ktoré sú tiež nádherné, ale tie som si odložila skôr na rôzne skladacie ozdoby a hviezdy. Iba zopár som využila na pohľadnicovanie a zopár ešte plánujem. Ale tento rok to naozaj vyhrali jedinečné papierové stavebnice plné zimno-vianočných papierov a papierových ozdôbok.
Kolekcia Frozen Forest má mrazivú tematiku ozvláštnenú o lesné tvory, ktoré sú veľmi trendovou záležitosťou. Viac o zimno-vianočných trendoch si prečítajte v mojom príspevku :)





Pri tvorbe som pracovala aj s lepenkovými a kovovými ozdobami, rolničkami, farebnými šnúrkami a snehovým perom, ktorý na prianiach zdôraznil mrazivú tematiku. A sem tam som použila aj flitre, tekuté enamelky a samolepiace perličky.





Tak toto imelo je peckové. Použila som ho prvýkrát a veľmi sa mi zapáčilo!



Na Mikuláša som pripravila priateľovej sestre so snúbencom drobný darček. Čokoládové bonbóny v zdobenom papierovom zákusku. Pri zdobení som použila papierové výrezy zo stavebnice a vyššie spomenuté ozdôbky.



Takúto papierovú recy hviezdu som dostala od kamarátovej maminy. Je ručne vyrobená z novín, vyskladaná do tvaru hviezdy a namaľovaná nabielo. Jednu som už zverejnila pred rokom, ale mala som doma ešte jednu, väčšiu a tú som dozdobila až tento rok. Využila som taktiež papierové výrezy zo stavebnice, drevené muchotrávky, lepenkové a kovové ozdoby. Trocha som všetko zasnežila snehovým perom a zimná závesná dekorácia je na svete ;)






Ďakujem, že ste sa zastavili u mňa na blogu a verím, že sa vám moja zimná tvorba páčila. Ak si chcete nejaké výrobky vytvoriť aj doma, kliknite na e-shop www.organizatorka.sk, kde nájdete všetok tento úžasný materiál a pomôcky k tvorbe :)
Pekný mrazivý nedeľný večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov