Scrapbookové nákupy IX

11/26/2017 08:53:00 PM

Uf, dnes som si uvedomila, že v návale povinností som vám nestihla pridať svoj posledný scrapbookový nákup. A áno, napadlo mi to pri ďalšom nakupovaní, takže o niekoľko dní pribudne zase ďalší. :D Ale určite aj vy, ktorí tvoríte, viete, že tieto mesiace sú plné objednávok, lebo tvoríme nielen vianočné pozdravy pre priateľov a blízkych, ale aj vianočné darčeky. Takže treba mať doma bohaté zásoby na priania, albumy, zápisníky či darčekové krabičky a taštičky :)

Tento nákup bol u mňa čisto vianočný. Dopĺňala som materiál na priania, ktoré som vyrábala pre predajňu Garden Concept v Zlatých Moravciach a pre jednu škôlku, ktorá chce mojimi pohľadničkami potešiť sponzorov k Vianociam. 
Kolekciu Winter Feelings of StudioLight milujem. Nedá sa jej odolať, preto som si objednala druhýkrát tú istú papierovú stavebnicu a k nej papiere 30x30cm. Je to proste dokonalá zimno-vianočná kolekcia, ktorá ma úplne očarila ... a musím prezradiť, že aj ostatných, lebo výsledné pohľadnice veľmi chválili :) 









 
 







K nej som si vzala nejaké lepenkové ozdoby, ako napr. hlavu jeleňa, zimné rukavičky, hviezdy a perníkové domčeky. Samozrejme, že nesmú chýbať ani rolničky, lebo ich dávam takmer na každé prianie, aby hrkalo a doplnilo vianočnú atmosféru z pohľadnice. Na ďalšie zdobenie som potrebovala aj striebornú bakers twine šnúrku a perfektnú vychytávku s názvom snehové pero. Takýto sneh sa šikovne nanáša, rýchlo schne a vyzerá ako živý, veď sa presvedčte:





Tieto originálne pečiatky so slovenskými nápismi spolu so zvyškom materiálu mám od www.organizatorka.sk ;)
Ďakujem, že ste si opäť klikli na môj príspevok a prajem pekný nedeľný večer ;)
Kristína 

You Might Also Like

0 komentárov